"Szép nyomat" sorozatunkban olyan tippekkel szeretnénk támogatni ügyfeleinket, amelyek a nyomatminőség javításában segíthetnek.
Probléma: elégtelen tintatapadás
Minden nyomtatóhoz:
Tegye lehetővé, hogy a média legalább 48 órán át a nyomtató környezetében - ugyanazon hőmérséklet és páratartalom mellett - "akklimatizálódjon".
Ellenőrizze a médiatípus beállítását, győződjön meg arról, hogy ez a beállítás megfelelő a nyomtatóban aktuálisan használt anyaghoz. Ha az adott médiafajta az Ön gépén nem létezik, válasszon olyan beállítást, amely hasonló anyagtípust és -vastagságot tartalmaz. Ha ezzel a beállítással mégis túl sok tinta kerül a nyomatra, válasszon másik médiabeállítást, alacsonyabb tintalimittel.
Ha nyomtatóján állítható a hőmérséklet, állítsa be a médiának megfelelően. A vastagabb anyag magasabb nyomtatási hőmérsékletet igényel, mint egy vékony.
Ellenőrizze, hogy a média biztosan a nyomtatható oldalával felfelé került a nyomtatóba.
Igazítsa a médiatípushoz a nyomtatási sebességet. Az inkjet printereknél lehetséges, hogy növelni vagy csökkenteni kell a nyomtatási menetek (pass) számát a médiától függően. Próbáljon egyirányú (uni-direction) nyomtatási módban nyomtatni.
Lehetséges, hogy a régebbi anyag (a gyártási időhöz képest kétéves vagy ennél régebbi) már nem nyomtatható, a szerkezeti változások miatt. Ekkor célszerű egy kevésbé régi médiával próbálni a nyomtatást.
UV-nyomtatókhoz:
Növelje az UV-lámpák intenzitását.
Növelje a nyomtatási menetek számát.
Egyirányú módban nyomtasson.
Ha túl sok tinta kerül a nyomtatandó anyagra, válasszon egy másik médiabeállítást, alacsonyabb tintalimittel.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.