A Magyar Innovációs Szövetség immár 29. alkalommal hirdeti meg a Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot. A legkiválóbb hazai innovációs teljesítményekkel 2021. február 10-ig lehet nevezni.
A Magyar Innovációs Szövetség (MISZ) 1993 óta minden évben odaítéli az Innovációs Nagydíjat. A most meghirdetett pályázaton olyan, Magyarországon bejegyzett vállalkozások, szervezetek vehetnek részt, amelyek új termékkel, eljárással vagy szolgáltatással kiemelkedő innovációs teljesítményt és jelentős üzleti sikert értek el.
Az Innovációs Nagydíj mellett több egyéb elismerésben is részesülhetnek a pályázók. Az ITM Ipari Innovációs Díja és Informatikai Innovációs Díja mellett, az "Alapkutatástól a piacig" Innovációs Díjat, az Agrárminisztérium Agrár Innovációs Díját és Környezetvédelmi Innovációs Díját, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Innovációs Díját, a MISZ Startup Innovációs Díját is átvehetik a pályázók. A Magyar Innovációs Nagydíj nyertese az elismeréssel járó bronz kisplasztika mellé egymillió forintot is kap, míg a további innovációs díjazottak 300-500 ezer forint pénzjutalomban és tárgyjutalmakban részesülnek.
A bírálóbizottság, amely az innováció eredetisége, műszaki, gazdasági előnyei és társadalmi hasznossága mellett az innováció révén elért árbevételt és nyereséget is figyelembe veszi, titkos szavazással választja ki a legkiemelkedőbb innovációs teljesítményeket.
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.